середу, 1 грудня 2010 р.

Віншування для хлопчиків #3

Віншування, привітання, щедрівки для хлопчика.

Маленький Ісусик не спить не дрімає
своїми оченятами весь світ обнімає
і Вашу родину, і Вашу хатину, і всю Україну
Христос ся Рождає!

* * *

Я маленький хлопчик, виліз на стовпчик,
На сопілці граю: Христос ся рождає!

* * *

Я маленький хлопчик
Виліз на стовпчик,
На сопілкці граю,
Христа прославляю.
З Різдвом у цій хаті,
Будьте всі багаті!
Хай Ісусик наш маленький,
Повік буде вам любенький,
За вас Господа благає,
Христос ся рождає!

* * *

Колядин, колядин,
Я в батька один.
Як діждем Різдва,
Так буде нас два.
Як діждем різдвяних свят,
Так буде нас п‘ять.

* * *

Колядин, дин, дин,
Я у батька один,
Та й той дурак,
Давай тьотко п*ятак.
И давай ще ковбасу,
А то хату рознесу.

* * *

Я маленький пастушок
Загорнувся в кожушок
На скрипочку граю,
Вас усіх вітаю.
А ви, люди, чуйте,
Коляду готуйте –
Яблучка, горішки

* * *

Колядин, колядин,
Я у батька лем один,
Кидь не дасте ми гурку,
То в двері вам дуркну.

* * *

Колядин, колядин, я у батька один.
Мені не дивуйте, ковбасу лаштуйте.
Колядин-дин, я, бабусю, один.
Винеси мені пиріжечок та положи у мішечок,
З руками, з ногами, щоб бігав за нами.
Колядин, колядин, я у батька один,
По коліна кожушок, дайте, дядьку, пирожок.
Колядин, колядин, а я в батька один,
В порватім кожушку, винесіть пампушку.

* * *

Маленький хлопчик
сів на стовпчик,
На скрипочці грає,
Царя-бога прославляє.
А ви, люди, чуйте,
Коляду готуйте.
Яблучка, горішки -
На наші потішки.

* * *

Я маленький пастушок, в мене білий кожушок,
Ходжу від хати до хати Ісусика вітати.

* * *

Колядин колядин
Я у батька один
Мене не питайте,
Лиш орішка дайте!

* * *

Коляд, коляд, колядниця,
Добра з медом паляниця,
А без меду не така,
Дайте, дядьку, п'ятака.
Одчиняйте скриньку
Та давайте сливку.
Одчиняйте сундучок
Та давайте п'ятачок.

* * *

Бігла теличка
Та з березничка
Та до дяді в двір —
Дай, дядю, пиріг!
Як не даси пирога,
Візьму вола за рога,
Та виведу на моріг,
Волом буду робити,
Хвостом буду поганять
Та на гречку орать.
Добривечір!

* * *

Ой колядка, колядниця,
Дайте маку і кутиці.
Як не дасте, одкажіте,
Моїх ніжок не знобіте:
Я дитина маленькая,
Моя ніжка босенькая. Пик, мик,
Дайте колядник пильно,
Бо в ноги зимно.

* * *

Коляда, коляда,
Дай, дядьку, пирога
Як не даси пирога,
Візьму вола за рога,
Та виведу на моріг,
Та виломлю правий ріг,
У ріг буду трубити,
Та викручу правий ріг.
Рогом буду трубити,
Волом буду робити,
А пужкою поганять,
А вам, дядю, хліб пахать.
Винесіть пиріг добрий
З руками й з ногами,
Щоб бігав за нами

* * *

Коляд, коляд, колядин,
А я в батька один.
Мене батько послав,
Щоб я хліба дістав.
А на призьбі мішок,
Дай, дядьку, пиріжок.
Як не даси пиріжка,
Візьму вола за ріжка
Та поведу на лід,
Зіб'ю правий ріг.
А в ріжок буду трубити,
А хвостиком поганять,
Сюди-туди боронить.
Добрий вечір!

* * *

Коляд, коляд, колядниця,
Добра з медом паляниця,
А пісна не така,
Дай, діду, п‘ятака.
А ти, бабо, гривню,
Бо всю воду вип‘ю

* * *

Колядин-день,
Дайте вдень,
А ввечері не прийду —
Колядочку загублю.
Колядую-дую,
Де ковбасу чую,
Там і заночую.

* * *

Колядую, колядую,
Ковбасу чую.
Святий вечір!
А в кого, кого?
У діда свого.
Святий вечір!
Дайте ковбасу,
Я додому понесу.
Святий вечір!
Дайте круп'янку,
Потягну під лавку.
Святий вечір!
Дайте кишечку,
З'їм у затишечку
Святий вечір!

* * *

Я маленький хлопчик,
Зліз на стовпчик,
З мішком походжаю,
Коляду збираю.
Вечір добрий!
Дайте пиріг довгий!
Як не дасте пирога,
То візьму вола за рога,
Та поведу до торга,
Та продам за шага!
Тпру! Цабе!

* * *

Щедрик-бедрик,
Дядьку Петрик,
Тітка Варка,
Виносьте підпалка!
Виносьте ковбасу,
Бо хату розтрясу!
Виносьте книш,
Бо впустю в хату миш!
Добривечір!

* * *

Щедрику-ведрику
Дайте вареник,
Грудочку кашки,
Кільце ковбаски.
Скоріше давайте,
Нас не забаряйте,
Бо короткі свитки,
Та й померзли литки
Собаки ірвуть,
Стоять не дають.

* * *

Щедрик-ведрик,
Дайте вареник,
Грудочку кашки,
Кільце ковбаски,
А ще й вареничку,
А ще й паляничку,
А ще й на дохід
Паляницю й хліб,
Решето вівса,
А зверху ковбаса!
Добрий вечір!
 
* * *

Щедрик-ведрик,
Дайте вареник,
Грудочку кашки,
Кільце ковбаски.
А ще мало —
Дайте сало.
А як донесу,
Дайте ковбасу.
Давайте хутко,
Побіжу прудко.
Коротка свитка —
Ізмерзла литка.

* * *

Де горобчики щебетали,
Там три хлопчики щедрували.

Один носить, другий просить,
Третьому дайте, не забаряйте.

Коротенький кожушок —
Винось, бабо, пиріжок!
Не винесеш пирога,

Візьму вола за рога,
Виведу на поріг,
Одрубаю правий ріг.

Винесіть ковбасу й мірочку вівса —
От вам і щедрівка вся.

0 коментарі:

Дописати коментар