середу, 1 грудня 2010 р.

«БОЖІ ПАСТУШКИ». Вертеп для дітей Юрія Шкрумеляка #3

«Божі пастушки»

Вертеп Юрія Шкрумеляка (5 дійових осіб, 1936 рік)

Різдвяний вертеп. Сценарій. Для дітей. 5 дійових осіб. Божі пастушки

(Пастушки й Ангел входять на подвір'я і колядують під вікном або в сінях на мелодію "Дивная новина": Радісна новина ввесь світ звеселила, (2) Україну срібна зоря ясно освітила. Ясно освітила й стала гомоніти: (2) Радуйтеся, веселіться, українські діти! . Дають знак дзвінком і входять до хати, Ангел іде попереду).

Ангел: Мир і спокій тому дому,
Тут не буде місця злому!

1 Пастушок: Слава Богу, добрі люди,
Хай добро тут з вами буде!

2 Пастушок: Добрі маємо новини
Для дорослого й дитини!

3 Пастушок: Ввесь світ нині звеселився,
Бо Син Божий народився!

4 Пастушок: В Вифлеємі між бидляти,
Ми ходили оглядати...

Ангел: Я дізнатись рад би дуже.
Хто такі ви, милі друзі!

1 Пастушок: Ми маленькі пастушки,
Що пасемо овечки.

Ангел: А звідкіль? З якого роду?

2 Пастушок: З українського народу.

Ангел: Красний є, як Божий рай,
Український рідний край,
А хто вам сказав новину
Про Вифлеємську Долину?

3 Пастушок: Як ангели заспівали,
Ми всі разом про те знали.

4 Пастушок: До яскині поспішили,
Богові поклін зложили.

Ангел: Я вас бачив, любі діти!
Ви пишались там мов квіти!

1 Пастушок: І тебе я пам'ятаю,
Ти один з Ангелів раю!

2 Пастушок: Ми тебе на хмарах вздріли
Поміж тими, що ясніли!

Ангел: Так і я там був між ними,
Побратимами ясними,
Та сюди я завітав,
Бо Ісус так наказав:
- Хай один із вас, Ангели,
Злине в українські села,
Щоб його могли уздріти
Милі українські діти!
Щоб сказали, що бажають,
Може в серці смуток мають!

1 Пастушок:О, як красно, Як чудово!

4 Пастушок: Що за щире Боже слово!

Ангел: То скажіть, хто що бажає,
Хай Ісусик теє знак.

1 Пастушок: Я бажаю щастя й долі,
Добра в хаті і на полі
Своїм родичам, батькам,
Своїм сестрам і братам!

2 Пастушок: Щоб і наші господарі
Мали з неба щастя в дарі,
Щоб усе велось від нині
Нашій любій господині!

3 Пастушок: Щоб були здоров'я й сила,
Щоб їм нива зародили,
Повно щоб було в коморі,
Та й достатньо на оборі!

4 Пастушок: Хліба щоб не бракувало,
І на переднівок стало!
Щоб у будні та й неділі
Були діти чисті, білі!
Мали в чім ходити.

2 Пастушок: І щоб рідна школа була,
Й щоб недоля нас минула,
Щоб все лихо відвернути
Й гаразду ще всім добути.

3 Пастушок: Я в Ісуса ще попрошу,
Щоб нам вдачу дав хорошу,
Й щоб зазнали в цілім світі
Честі українські діти!

4 Пастушок: Українському народу
Дай Бог щастя і свободу, Для народу і для краю Сили і добра бажаю!

Ангел: Станеться по вашій волі,
(благословить)
Ще діждете щастя й долі,
Правда кривду переможе!
Вислухай їх просьби, Боже!

Всі колядують: Слава Богу, слава, за слова зичливі.
Слава Богу, слава, за слова зичливі.
Як Ісусик буде з нами, будемо щасливі!

Джерело

0 коментарі:

Дописати коментар